FAQ

Care sunt modalitățile de a comanda un produs Motifs?

Produsele pot fi comandate online pe site-ul nostru sau de la  targurile de profil care vor fi promovate pe paginile oficiale de Facebook si Instagram.

Care sunt modalitățile de plată pe care le acceptați?

Momentan, avem disponibila numai plata cash la receptia comenzii prin colet.

Cum mă asigur că a fost plasată cu succes comanda mea? 

Odată ce comanda a fost înregistrată, veți primi un email de confirmare. Acesta va conține numărul comenzii și detalii despre produsele achiziționate.

Cum știu în ce stadiu se află comanda mea?

Vă puteți loga în contul Iutta pentru a urmări statusul comenzii.

Cum știu dacă ați primit produsele returnate?

Vă vom trimite un email pentru a vă confirma faptul că am intrat în posesia produselor returnate. Dacă în timp de 3 zile lucrătoare nu primiți o confirmare din partea noastră, vă rugăm să ne contactați telefonic la numarul  0722.153.684

Cum returnez un produs?

Se completează o cerere de retur pe www.motifs.ro/retur, se transmit datele prin email la adresa contact@motifs.ro la care veți primi răspuns în maxim 3 zile lucrătoare. Dacă cererea este acceptată, vom face o cerere de colectare către firma de curierat  pentru a ajunge la dumneavoatră să  preia coletul care urmează să ajungă în posesia noastră.

Dacă un produs nu se mai află pe stoc îl mai pot comanda?

Dacă un produs pe care vă doriți să îl achiziționați nu mai este pe stoc, vă rugăm să contactați departamentul Relații cu clienții, la numărul  0722.153.684. De asemenea, ne puteți contacta pe adresa contact@motifs.ro, unde vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil.

Care este perioada de livrare a produselor comandate?

Durata maximă de livrare este de 15 zile lucrătoare însă acest termen este influențat de prezența produselor pe stoc. Dacă produsul comandat de dumneavoastră există în stoc, atunci el poate ajunge la dumneavoastră în maxim 3 zile lucrătoare.