Dacă aţi primit un produs Motifs de care nu sunteți mulțumit, aveti dreptul sa il returnati in termen de maxim 14 zile de la data achizitiei. Vă rugăm in acest sens să ne notificati în primele 48 ore de la primirea produsului. Primul pas este de a completa datele de mai jos si a le trimite pe adresa noastra de contact, contact@motifs.ro, iar noi in functie de situatie, va vom comunica in ce mod se poate procesa solicitarea dvs de retur.
Produsul poate fi:
- adus la conformitate ( ajustare masura, lungime, defecte daca este cazul )
- inlocuit cu un alt produs in cazul diferentelor de masuri
- inlocuit cu un produs diferit in cazul in care nu se pot realiza niciuna din variantele mai sus mentionate
- returnat, cu restituirea totala a sumei corespunzatoare produsului, exlusiv taxele de livrare si retur, in cazul in care niciuna din variantele de mai sus nu este posibila
In oricare din cele 4 situatii, produsul de returnat va fi trimis catre noi in maxim 3 zile lucrătoare de la data aprobarii cererii de retur.
Transportul pentru returul sau inlocuirea produselor ( dus-intors ) este suportat de către cel care returnează produsul. Puteți alege în acest sens orice firmă de curierat care livreaza direct la adresa noastra. Motifs.ro nu va recepționa, ci va refuza primirea coletelor reprezentând retururi trimise pentru care plata transportului este trecută la destinatar. În această situație coletul se va întoarce la expeditor, iar pentru ridicarea lui va fi necesară achitarea contravalorii transportului dus-întors;
Produsele returnate trebuie să nu prezinte urme de uzură fizică, purtare sau deteriorare. Ne rezervăm dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate și corespund condițiilor de retur. Intreaga responsabilitate pentru respectarea conditiilor de ambalare, alegerea curierului, etc revin in raspunderea cumparatorului. Asadar, in cazul in care produsele ajung la noi deteriorate din orice motiv, returul va fi refuzat. Acceptam pentru retur numai produse intacte, fara urme de deteriorare sau purtare. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de dumneavoastră în formularul de retur, în cel mult 30 de zile de la retur. Altfel, în cazul în care se optează pentru un alt produs, se urmează termenii de livrare standard, adică maxim 15 zile lucrătoare + 3-4 zile lucrătoare pentru manipulare și livrare, dacă produsul dorit la schimb nu este pe stoc. Taxele de retur/inlocuire sunt suportate de către client.
În situația în care comanda dvs. inițială a îndeplinit condițiile pentru a beneficia de transport gratuit iar prin returnarea unuia sau a mai multor produse nu mai sunt îndeplinite condițiile respective, se va reține din valoarea ce trebuie restituită și valoarea transportului initial.
Produse care nu pot fi returnate:
– produsele aflate la promoții, care beneficiază de discount-uri; aceste produse pot fi schimbate doar cu alte produse la un preț similar.
– produsele personalizate/custom. Prin produs personalizat se intelege orice produs care are modificari fata de dimensiunile standard ( produse facute dupa dimensiuni, modificari ale dimensiunilor standard, inclusiv lungime, broderii ). Vă rugăm să aveți în vedere că aceste produse sunt create după configurațiile specificate de dumneavoastră, deci nu pot fi schimbate / returnate.
– produsele comandate prin furnizarea unei masuri gresite ( pentru a alege masura potrivita, consultati tabelul de masuri, descrierea produsului, tipul de croi, rubrica de adaosuri si rezerve de fabricatie sau inainte de a plasa comanda, contactati un operator relatii cu clienti pe adresa de e-mail contact@motifs, care va va clarifica orice nelamurire/intrebare )
– Produsele purtate, ce prezinta urme de spalare/purtare/pete/parfum etc, NU SUNT ACCEPTATE PENTRU RETURNARE si vor fi retrimise clientului, achitand din nou taxele de transport.
– gift cardurile nu sunt returnabile; produsele cumpărate cu ajutorul unui gift card pot fi schimbate doar cu alte produse la un preț similar.
IMPORTANT:
Controlați integritatea coletului în prezența curierului. În cazul în care coletul are semne clare de deteriorare, solicitați curierului întocmirea unui raport de deteriorare. Acest raport trebuie să aibă atât semnătura dvs., cât și pe cea a curierului. Nu vom procesa cereri de inlocuire/retur pe motiv de transport/manipulare care nu contin raportul semnat impreuna cu agentul firmei de curierat.